BERICHT AAN KLANTEN & LEVERANCIERS I.V.M. OVERGANG NAAR NIEUWE SOFTWARE
Op 24 september 2024 gaat Phoenix Mecano B.V. over op MS Dynamics Business Central. Dat is nodig om onze interne processen goed op orde te kunnen houden. Voor een soepele overgang wordt ons huidige systeem tijdelijk bevroren. Dit heeft effect op onze samenwerking, welke wij hieronder toelichten.
- Woensdag 18 september 2024: Laatste dag voor het verwerken van orders en leveringen tot dinsdag 24 september.
- Donderdag 19 t/m maandag 23 september 2024: Bevriezing van ons systeem. Geen mogelijkheid tot boeken orders en facturen en leveringen vanuit Doetinchem.
- Dinsdag 24 september 2024: Het nieuwe Business Central van Phoenix Mecano werkt; onze processen gaan weer van start.
Leveringen direct vanaf Rose of Bopla Duitsland gaan gewoon door; vanaf ons magazijn in Doetinchem vinden deze weer plaats vanaf 24 september. Orders en facturen kunnen gemaild worden of via uw klantenportaal binnengehaald worden, maar worden pas vanaf 24 september geboekt. Ook EDI boekingen kunnen deze dagen niet worden verwerkt. U kunt overwegen om orders eerder te plaatsen. Als u tijdens de periode 19 t/m 23 september een order heeft, dan graag deze plaatsen via verkoop@pmnl.eu. Wij zorgen dan dat ze verwerkt worden en zullen met u communiceren over de leveringsdatum. Voor spoed zijn we natuurlijk altijd telefonisch bereikbaar.
NOTICE TO CUSTOMERS & SUPPLIERS REGARDING TRANSITION TO NEW SOFTWARE
On September 24, 2024, Phoenix Mecano B.V. switch to MS Dynamics Business Central. This is necessary to keep our internal processes in good order. To ensure a smooth transition, our current system will be temporarily frozen. This has an effect on our collaboration, which we explain below.
- Wednesday September 18, 2024: Last day for processing orders and deliveries until Tuesday September 24.
- Thursday 19 to Monday 23 September 2024: Freezing of our system. No possibility to book orders and invoices and deliveries from Doetinchem.
- Tuesday September 24, 2024: Phoenix Mecano’s new Business Central is working; our processes will start again.
Deliveries directly from Rose or Bopla Germany will continue as usual; from our warehouse in Doetinchem, these will take place again from September 24. Orders and invoices can be emailed or sent via your customer portal, but will only be booked from September 24. EDI bookings cannot be processed these days either. You may consider placing orders earlier. If you have an order during the period 19 to 23 September, please mail it to sales@pmnl.eu. We will then ensure that they are processed and will communicate with you about the delivery date. We can of course always be reached by telephone in case of emergencies.